Gdzie jestem?

9/12/2016 03:19:00 PM

Kochani,

nie bywam na blogu i nie piszę tutaj. Raczej się to nie zmieni. Mam nadzieję, że moje przygody z długimi włosami jakoś Wam pomogły i zainspirowały, ja bawiłam się świetnie. Teraz mam krótkie i białe, i pewnie mogłabym pisać dalej, o różnych innych codziennych zmaganiach i zachwytach (zachwycajcie się swoimi włosami!), ale niestety nie da się robić wszystkiego, a już na pewno nie naraz. No i jakoś tak wyszło, że blog musi chwilowo odejść na półkę, ponieważ są inne rzeczy, którymi chcę się zająć.

Jeżeli chcecie poczytać mnie dalej, zapraszam Was do czytania bloga Otwartych Klatek, gdzie powinnam pojawiać się mniej lub bardziej regularnie. Dziękuję, że mnie czytałyście, czytaliście i - kto wie? - do zobaczenia!

Abe

Zobacz również

0 komentarze

Polub mnie na Facebooku