Moja piramida pielęgnacji włosów

9/12/2014 10:58:00 PM


Zrobiłam taką niedawno, zainspirowana postami innych. Mój antytalent sięga nawet Painta, dlatego nie było to jakoś szczególnie przyjemne zajęcie, ale proszę bardzo, oto jest.
Przy okazji - moje włosy bardzo się polubiły z olejem+odżywką, w miarę możliwości staram się to dodawać chociaż na krótko przed każdym myciem. Udało mi się też odbić włosy! Pięknie są uniesione, nawet inni, nie-włosomaniacy zauważyli. Wkrótce zdjęcia, niech no tylko zbiorę się i znajdę chwilę czasu.
Aha, i jeszcze jedno - ostatnio na co dzień staram się nosić wysokie upięcie (koka, jakieś korony), bo zauważyłam, że warkocz strasznie się strzępi, chyba go nieświadomie poniewieram.

Zobacz również

4 komentarze

  1. Super piramida też się dostosuje :)
    Od dziś obserwuje :)
    Zapraszam do mnie : http://kosmetykofanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moich skromnych progach :) Zawsze sprawdzam blogi moich komentujących! :)

      Usuń
  2. Ja włosy podcinam co 2 miesiące, żeby je wyrównać w końcu! ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że już nic nie muszę wyrównywać. Kiedyś fryzjerki podcinały mi końcówki w U, które mnie denerwowało (nierówna długość przeszkadzała mi we fryzurach; U mi się w ogóle średnio podoba, wolę V, jak już musi być coś), i pamiętam, jaką męczarnią było zaczekanie, aż się wyrówna linia włosów, więc nic innego chyba bym nie wytrzymała! :D

      Usuń

Polub mnie na Facebooku